Holy shit


Tillstånd: Nykter
Idag har jag vart på min första matematiklektion samt gjort 2 prov. Gick faktist helt okej trots att hjärnan har vart on vacation de senaste 3 månaderna.

Börjat smått bekanta mig med klasskamrater.. Alla trevliga hitills, och några som är lika lost som jag =)) så skönt att man inte är ensam ^^

Att rubriken är holy shit är för att..omg jävlarimej helvete va stort universitetet är.. Om man tyckte De la gardie var stort så kan du gångra det med 50... Så idag har jag sett allt från palmer :S till ett bibliotek med varje avdelning som Lidköpings statsbibliotek.. Folk och cyklar överallt..
Jag råder er med folkskräck att inte komma hit ^_^.

Faktiskt så har de inte hänt nått paranormalt idag. Än så länge iaf.. Får se vad kåren har att erbjuda ikväll kl 18.00.. Tydligen så ska man ha med sig en strumpa av någon anledning >.< Och jag väntar mig också en bestraffning för att jag inte riktigt följt reglerna =(((( hahaha.
De var dock rätt random när man satt insyltad i matten, att kåren kommer inrusandes mitt under lektionen å börja sjunga supvisor.. Samt kom det in 2 generaler som tvinga oss i givakt :O...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att läsa om att både du och studentkåren är på hugget :)

2011-08-29 @ 16:34:29
Postat av: Mich

Hahahahaha! Saknar dig wÖLgren! får komma o hälsa på snart :)) <3

2011-08-29 @ 22:32:49
Postat av: Wallgrääääään

miss u too =D Ja för helvete =D

2011-08-29 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0