Våldtagen

Tillstånd : Nykter, trött och förskräckt

Träffade resten av de i klassen på norrskenet @ universitetet... Alla satt där såsom jag förvirrade om vad i självaste vi skulle göra med våran socka vi var medtvingade att ha med oss..

Klokan gick å gick och passerade 18.00.. Jag antar att det där med en akademisk kvart är no fucking around .. >.<

Ett oväsen hörs ur avgrunden.. kåren kommer och sjunger Teknisk fysiks nationalsång som är en egen skapt text med rysslands nationalsång som melodi.. Tror dom hade döpt låten till Natzisergiekarchovich lr nått .. hahahaha vettefan..

Dom tvingade oss och ställa oss på led och knyta sockan runt ögonen..
Till en stackars flickas förskräckelse i min klass så hade hon glömt sin socka hemme =(( så en av kårens medlemmar erbjöd sin mögliga socka... Men hon vägrade.. Hon blev då dumförklarad och trampad på hahaha.. De började prata om att det luktade fisk här och kollade på henne.. Jag tänkte ööh fisk?? va?? hahah.. well well de gick fram till henne och brottade ner henne O_O... Sen bar de iväg henne och slängde henne i sjön med alla kläder på..

VAD I HELVETE?! Driver dom med oss? XD

Sen fick vi gå blindtåg runt och in på hela universitetet och skrika ut massa fyllevisor om hur mycket vi ville ha brännvin.. och tro mig!! efter så mycket sjungande å tjooande ville jag inte mer än å hälla en öl över mig, springa naken och sjunga Gnarkill.. Men dock riktigt riktigt kul kväll =D

Tenta på fredag... hahah. HUR I HELVETE ska man hinna.. en mattebok på 200 sidor på en vecka med sup och galenskap varje kväll... Well well nu ligger jag här och ska snart ta å dö och  tagga inför morgondagen med tidig matematik och saftbrännboll!!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0