Vad i självaste

Tillstånd: Mörbultad, bakfull

Hinner inte skriva mö, har matte om 50 min >>>>.<<<<<... Frågan är vad i helvete jag ville förmedla till världen med mitt föregående inlägg.. rofl

Dock hade visst denna skitsida tagit bort de inlägget =((

(Vår nya nationalsång.. Med Ryska nationalsångens melodi)
Vi är teknologer 
därtill demagoger. 
Vi är ju helt enkelt så otroligt bra. 
Vi klarar det mesta 
och gillar att festa 
och tillhör eliten i vad vi än gör. 

Refr: 
Vi är tekniska fysiker! 
Vi är tekniska fysiker! 
Låtom oss alla utbringa en skål! 
Skål för oss alla fysiker! 
Skål för oss alla fysiker! 
Åh, vad vi älskar teknisk fysik!

Vi har kompetensen 
och intelligensen. 
Det finns ingenting som vi ej klarar av. 
Vi kan derivera 
och sen integrera 
och löser problem utav alla de slag.

Refr.

Jag kom fram till att jag skiiiiiter i matteföreläsningen idag, för min hjärna skulle få % till promille ändå.. Well well ner te ica å fixa käk till lunch å försöka pallra mig ner lite senare >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0